Thursday, December 22, 2011

Dåligt bloggande på sistonde....

Men typ det här har jag gjort!

7 comments:

Kviddevitt said...

Vilka vackra bilder! Den där soffan ni har går jag och tänker på.. Och så har du skaffat dig en chanel, ser jag. Vilken dröm!

Din Luca är ju bara helt underbar! En riktig liten gounge.

God Jul till dig!

Anonymous said...

WOW!

God Jul fina ni!
/Anna Bomb

Amelia A Beautiful Living said...

Kviddevitt, soffan är världens skönaste! Bästa köpet.. Och väskan fick jag i fölsis av min syrra, helt sjukt fin present!

Amelia A Beautiful Living said...

God jul på dig Anna Bomb!!!

Anonymous said...

Å vilka fina bilder! Var köper ni kläder till Luca? Tycker alltid att hon är så välklädd :-)!

God jul till er!

Tina

Sara said...

Bor ni kvar i samma lägenhet som ni bodde i när det där reportaget gjordes? kan du inte visa lite bilder från den här lägenheten annars?

God Jul!!

STILinredningochdesign.blogspot.com said...

Underbara bilder.
Ni verkar haft en bra jul.
Slappedagar, god mat, vänner familj och vackra ting.
Det är ju de bästa ingredienserna till en lyckad jul!

Kram

Pinterest

Follow Me on Pinterest
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...